duminică, 17 mai 2009

Grecia here we come

Simtind acut criza economico-financiara(i mean, hey, nu mai mananc chiar un kg de mere pe zi, mai las un mar si pentru urmatoarea zi, fiecare se descurca cum poate), cum ziceam, am hotarat cu mic, cu mare sa mergem in vara aceasta prin Grecia, pentru a ne minuna si noi de beneficiile all-inclusive-ului, si pentru a arata ca sunt romani in adevaratul sens al cuvantului(ne vom pune portzii triple in farfurii, ca, deh, sa avem si pentru la pranz).
Nimic neobisnuit pana aici, vor spune cei 8 cititori ai blogului meu, dar pentru ca excursia e organizata de nimeni alta decat Miss Marketing a.k.a proletara-shefa de la AIG Life, aceasta control-freak a lumii moderne, Lorena, Broasca Lorena(as in Bond, James Bond), va dati seama ca nu se putea organiza oricum.Adica excursie, excursie, da sa stim si noi.Ce sa stim?Regulile de o schiopa care sunt frumos scrise in constitutia grupei 1723, reguli ce vor fi cu strictete respectate.
Deci si prin urmare:
Ame:

1.deja cunoscuta:nu imi mancati maslinele!!

2.frate,frate ,da fiecare isi care apa,mobilu,banii,visele si mai ales cosmarurile cu el.adica dc am o geanta ,nu ,nu am loc pt ele.

3.eu nu dorm,veghez.

4.nu imi spuneti k st dezordonata,stiu asta deja.

5.a vorbi cu strainii este educativ,nu periculos,ca oriqm doar 2 % sunt pedofili si eu am scapat ,k am 21 de ani.


Alexa(moi, adica):

6.cu somnu nu te joci frate

7.ce tie nu-ti place altuia nu-i face, asa ca nu-mi furati din cele 5 kg de mere pe care le voi lua cu mine pentru drum.

8.daca un tip incearca sa ma agate, nu veniti repede ca sa-l intrebati daca are prieteni draguti

9.nu mi aratati orez/pilaf(am mancat 2 saptamani in vitan doar pilaf, deci da, stiu si ce gust, forma, culoare, miros, textura s.a.m.d are)

10.nu-mi iau eu pc in grecia, ca pot foarte bine sa cant singura, nu cu tehnologie.


Pis:

1. Drepturile Omului imi dau dreptate atunci cand spun ca NU voi merge in club. Sper sa beneficiez de intelegere in acest sens, iar la schimb pot inchide ochii la compromisul de a fi machiata; mentionez NU PENSATA (orice fir de pe teritoriul tesutului meu epitelial nu va parasi incinta).

2. Daca zabovesc mai mult de 20 de minute in fata unui peisaj sau a unei cladiri, ma puteti atentiona ca 5 minute pentru fiecare punct cardinal al sau este oarecum suficient. Totusi, am un aranjament cu vamesii pentru a nu ma lasa sa reintru in patria natala cu mai putin de 2000 de imagini grecesti. Prin urmare, sper sa imi pot atinge targetul.

3. Daca se observa o transformare a pielii mele de la alb-branzetos la rosu-purpuriu-descompunibil, rog a fi anuntata!

4. Daca faza problemelor existentiale la nivel de constiinta survine, rog interventie urgenta!

5. Nu cereti multa socializare de la mine in afara de sfera iubitelor mele (adica voi) si persoanelor cu varste cuprinse intre 40-100 de ani


Lorena:

1. Regula nr.1 si cea mai importanta: nu merg pe plaja, nu merg in club si nu fac nicio alta activitate inainte de a manca o ora.

1.1. In timpul mesei nu voi fi deranjata de: telefon mobil, priviri cu subinteles cum ca ar trebui sa ma opresc din mancat

1.2. Nu imi cereti sa vorbesc la masa si cu atat mai mult sa va povestesc ce am facut cu o seara inainte

1.3. Daca va e rusine cu mine ca mananc mult, nu aveti voie sa ma lasati singura la masa sub nicio forma. Indurati! Sunt prietena voastra.

1.4. Daca vi se pare ca exagerez cu dulciurile aveti voie doar de 2 ori sa imi faceti observatie.(asta nu inseamna ca ma voi opri)

1.5. Obligati-ma sa beau lichide si asigurati-va ca sunt mereu aproape de o toaleta

2. Daca trebuie sa dorm cu una dintre voi (desi sper ca macar intr-o seara sa fie vreun tip bun cu care sa dorm-sau nu :P) eu sunt cea care doarme la margine, niciodata la perete.

3. Daca intarzii la dush e pentru ca e apa fierbinte si singura modalitate de a ma scoate de acolo e sa vorbiti la receptie sa o opreasca

4. O sa ma straduiesc din rasputeri sa fiu piti

4.1. Nu incercati sa ma opriti

4.2. Mergeti cu mine pe strada si pe plaja chiar daca am ruj roz, fusta scurta, tocuri de 20cm si merg fandosita

4.3. Va rog sa ma lasati macar sa incerc sa aplic programul “cum sa fii piti in 10 zile” lui pis

5. Daca ma bag in seama cu un tip/ daca un tip ma baga in seama

5.1. Nu aveti voie sa va apropiati de mine mai mult de 1 metru

5.2. Daca totusi o faceti, spuneti “Ce bine arati miss marketing....si la fata si la corp!” (chiar daca am burta)

5.3. Daca observati ca e un strain va rog sa faceti in asa fel incat sa fie pis cea care se apropie (dar nu prea mult)

5.4. Regula speciala pentru alexa: nu vorbi deloc si cu atat mai mult nu canta

5.5. Daca cunoasteti tipi draguti sunteti obligate sa ii aduceti prietenii in preajma mea

5.6. Daca un tip se ofera sa ma dea cu crema pe spate nu sariti voi sa ii luati locul sau sa va dea si voua. Ce e al meu, e al meu!

6. Am dreptul sa stau:

6.1. 1 ora dimineata in oglinda

6.2. 1 ora dimineata la dus

6.3. 1 ora dimineata la masa

6.4. 2 ore seara la oglinda

6.5. 1 ora seara la dus

6.6. 1 ora seara la masa

7. Cand dorm nimeni, dar absolut nimeni nu are voie sa ma trezeasca pentru absolut niciun motiv.

Exceptii de la regula: un tip bun,o petrecere grozava

8. Daca vedeti ca ma enervez aduceti repede ceva dulce si aratati-mi tipi draguti


p/s nu stiu ce s-a intamplat cu fonturile, dar nu am mai avut rabdare sa stau sa le schimb

e 01.24, mi-e somn

Toate cele bune





3 comentarii:

Choco.Rose spunea...

tareeee.............

Lorena Broasca Lorena spunea...

Si ca sa va obisnuiti cu proletara, adica subsemnata, o sa incep sa comentez aproape zilnic blogul alexei. si pentru ca in afara de proletara sunt si control freak trebuie ca lumea sa se obisnuiasca cu mine, asa ca voi incerca sa ma prezint printre randurile domnisoarei de stanca. alexandra este una dintre victimile schizofreniei mele ( sunt schizofrenica pentru ca imi place roz, conform spuselor lui ame). si pentru ca sunt schizofrenica ma voi purta ca atare si voi posta un gand al domnisoarei Caraulani care ma face sa ma simt mandra de puterea cu care m-a inzestrat ASE-ul (stie ea de ce tocmai ASE-ul):" iti dai seama ca daca te am pe tine ca dushman am pus-o".

sa vedem daca o pune!
p.s. de ce mama naibii ma pune asta la verificarea cuvintelor de fiecare data cand iti scriu?crede ca uit sa scriu dupa?

p.s.2. nu ma faceti proasta/blonda si alte epitete ca stiu pentru ce este; doar sunt schizofrenica

copilul marii spunea...

lorena, broasca lorena, mare om, mare caracter, mancate-ar puricii, de abia astept mediatiile de la econometrie, kg meu de mere, tipetele mele la/catre/spre/adresate tie:X:X:X ce mi-as putea dori mai mult:))
d'soara stanca ha? bine roshculetz, o sa vezi u:)))