sâmbătă, 16 mai 2009

Tentativa esuata

Intr-una din zilele trecute am zis sa ma uit si la TV, ca deh, de cand nu l-am mai aprins s-a asezat praful pe el.Si am inceput minunatul proces denumit deosebit de sugestiv zapping.Si zaboveam cam 1 minut pe fiecare post, am stat cam maximum 4 minute, pentru ca in disperare de cauza si din teama de a nu suferi din cauza procesului accelerat de indobitocire care se propaga cu viteza luminii pe posturile romanesti, am decis sa inchid cutia moderna cu imagini comerciale.Antena 1, o frumoasa emisiune de televizor, unde in cel 1 minut in care am urmarit sirul evenimentelor am vazut cum diverse personaje mondene discuta referitor la probabil un scandal dintre Larisa si Marian Dragulescu.Repet am stat un minut,pe ceas.La emisiunile de genul acesta, e la fel ca la "Tanar si nelinistit", poti sa nu urmaresti 50 de episoade.Cand reincepi sa urmaresti serialul, inca din primele clipe, iti dai seama de actiune, si de ceea ce s-a intamplat: nimic, adica.Si am vazut cum altii, critica si fabuleaza pe o problema ce-i privea doar pe cei doi: Dragulescu si sotia.Nume sonore ca Oana Zavoranu, Ogica, Daniela Gyorffi isi dadeau cu parerea.Si moderatorul parea foarte prins si interesat de ceea ce altii aveau de spus legat de un subiect ce nu-i privea sub nicio forma.Intrebare: de ce romanii isi spala rufele in public, de ce accepta ca x si y sa vina sa le calce in picioare intimitatea.De ce?Din cauza publicitatii pe care si-o creeaza?I don't know.Continuandu-mi periplul printre canalele autentice romanesti, dau peste o alta emisiune unde o fata draguta, blonda, inalta, cu ceva neuroni as indrazni sa zic, juca rolul(foarte bine, as putea adauga) al unei fiinte slabe de inger, preocupata doar de luciul de buze, cafanelele de pe dorobanti, alintandu-se "ca cioara in latz", ca sa-l citez pe creanga.Acum alta intrebare: chiar e nevoie de astfel de personaje, in showbiz?Chiar trebuie sa vedem o imagine placuta ce-i drept, dar dupa 30 secunde, sa ne minunam de comportamentul ei si de ceea ce scoate pe gura?Am trecut si pe la zero TV, unde am stat 30 de secunde, suficient timp insa pentru a citi eternul, mirobolantul si nelipsitul:"senzational".Pe un alt post, niste fete se certau pe un baiat, cred.Nu stiu sigur.Bun.Cam atat referitor la televiziunea romaneasca, mereu in cautare de evenimente banale...o noua serie de impresii peste 3 luni, poate se schimba ceva intre timp, si poate ca evenimente ce merita sa fie mentionate se vor bucura de o mai mare audienta decat portiile de prostie ce se dau cu kilogramul pe televiziunile noastre.
Toate cele bune.

Un comentariu:

Choco.Rose spunea...

sincera sa fiu esti foarte amuzanta si ai dreptate... nu am mai urmarit ceva bun la TV dr aproape 2 luni decand frati-miu se uita numai la prostia aia de Oraselul Lenesi, si chiar si asa...ar trebuii sa facem o petitie cu titlul,,Vrem emisiuni mai acceptabile'' :D