duminică, 19 aprilie 2009

Oamenii sunt diferiti, stiu.Dar oare educatia, demnitatea, moralitatea si etica nu ar trebui sa fie niste atribute universal valabile, cel putin in cazul unor persoane ce apartin totusi unor medii sus-puse, unor functii sus-puse si care au o anumita responsabilitate de coordonare si organizare?I know...ma invart in jurul cozii.Dar hai sa zicem lucrurilor pe nume, ma rog nu chiaaaaaaar pe nume.Am o problema.De fapt, mai multe, dar nu are rost sa irosesc un post pentru asta:D
Am avut o revelatie, mi-am dat seama ca I have a passion for marketing, for marketing, deci 4 something, not for someone, ca sa ne intelegem, adica not anymore:D passion 4 PR pentru ca am avut marea sansa sa particip la conferintele si workshopurile organizate de BOS Romania, si da...i-am cunoscut pe Madalin Matica, Marius Balaci, Sorana Savu, Dan Sendroiu, Ada Lungu, Florin Grozea(hi q).Daca nu stiti cine sunt personalitatile insirate mai sus, desi ma indoiesc, dati un search pe google...si cand veti vedea nr de rezultate obtinute, va veti da seama de importanta lor:D
A fost ca o renastere, am inteles atat de multe, si cuvinte ca blogg, brand, promovare, comunicare, au capatat o noua rezonanta pentru mine.Si uite asa passion for marketing de la statusul meu s-a schimbat in rebranding...si va urma...nu mi permit sa scriu atat de multe pe pr, comunicare, mrk si tot ce ma intereseaza pe mine, pentru ca sunt in plin proces de descoperire si dezvoltare, si vreau sa scriu la obiect.si cum ziceam: Va urma...

Un comentariu:

Pandutzu spunea...

pai.. spor cu rebrandingul... si nu uita... marketing is like sex. everybody thinks they're good at it :p