miercuri, 10 iunie 2009

Mixul meu vs Mrk mix


Eu si marketingul ne asemanam din multe puncte de vedere.Altfel cum s-ar explica faptul ca si eu si el, avem cate un mix fiecare?Eu am cei 4 M, iar el cei 4 P(produs, pret, plasament, promovare).Cei 4 M din viata mea ma definesc si merg mana in mana toti.Sunt un intreg.Si pentru a clarifica conceptul meu de mix existential, o sa-i enumar in ordine analfabetica si totodata in ordinea in care i-am descoperit eu pe ei, sau cine stie, ei pe mine.Astfel, avem dupa cum urmeaza:
Muzica, Miscare, Mere si Marketing.Simplu si cuprinzator.
Muzica a fost cea care a tronat sesiunea asta.Fie ca a fost Vivaldi, Bach, Tartini, Beethoven, Mozart sau muzica japoneza, ideea e ca a fost prezenta.Altfel, eu si remorca plasata pe vagonul platforma, eu si turismatica, animatia si functiile agentiei de voiaj implant(nu de silicoane), s.a.m.d nu am fi reusit sa ne intalnim, eram cat se poate de paralele... eu si restul informatiilor ce trebuia ingurcitate pentru aceasta sesiune.
Conferintele pe care le faceam in sesiune pe internet, erau facute pentru ca eu sa cant Mocirita cu trifoi, On and on, Do I have to cry for you, I turn to you, Punkrocker, Breakaway, Wherever u will go si alte minunate melodii.Cantam in timp ce invatam, sau ma rog, pseudo-invatam pentru examene.Cantam in timp ce cele trei care au speriat Restul, adica copy, paste si pis vorbeau sau ma ascultau?!
Muzica m-a dus in Asia, am vazut o alta cultura, o alta conceptie, o alta civilizatie...Muzica e limba universala, e arta, e sacru si profan, e inger si demon...e muzica.

Miscarea se refera de fapt, la sport.Ca deh, si plasamentul e de fapt distributie, asa ca, dupa cum se vede, o alta similitudine intre mine si marketing.Faptul ca am o rotula cu personalitate, rotula da, adica osul ala mobil de la genunchi;Cu personalitate, pentru ca...i se pare ei mai interesant(ei, rotulei), sa sara cand in stanga, cand in dreapta, si sa nu fie pur si simplu o parte componenta a piciorului meu.Deci cum ziceam, datorita acestui motiv, eu a trebuit sa renunt la miscare, la sport, pentru o perioada.Acum incerc sa revin la activitati sportive, dar, in momentele in care mi se pare mie ca pot sa fortez, si sa alerg mai mult, junghii si carceii de la rotula imi dau de stire, ca nu conteaza ce vreau eu, ca ea are o putere mai mare de decizie in viata mea sportiva.Deci, rotula rocks.NOT.

Marul e fructul interzis.Si cum oamenii au tendinta de a face mai ales ceea ce e interzis, mie imi plac cel mai mult merele.Stie toate soiurile, familiile, principalele livezi de meri din tara, asa ca sunt o adevarata profesionista din acest punct de vedere, cel putin.Visul meu, e sa ma marit cu cineva care sa aiba o livada de meri.

Marketingul.E last, but not least din lista mea.L-am descoperit la facultate.A fost o intamplare ca am intrat la marketing.A fost a doua optiune.Ca toti colegii mei din liceu, am trecut ca si prima optiune finante-banci, ca e cool, se cere, si e misto sa lucrezi in banca.O sa revin cu un post referitor la atmosfera din pseudo-banca RBS.Deci, nu e nimic fascinant sa lucrezi in banca, sa devii un robot, sa te supui unor rigori care nu-si au rostul, unor sefi care stiu mai putine decat tine, unor sisteme care se joaca cu conturile oamenilor.But enough about RBS.Despre marketing, nu as putea spune multe.E domeniul in care incerc sa ma pregatesc cel mai bine, si pe masura ce aflu tot felul de informatii, imi dau seama, cam cat de putine stiu.E complex, e mereu surprinzator, e subiectiv, e modern, e incitant, e orientat spre client, si nu inspre propriul profit cum e banca.Da!Am o problema cu banca mai sus amintita, dar cum libertatea de exprimare a fost dobandita de mult timp si stipulata in constitutie, o sa profit de acest drept si o sa fiu exact cum sunt eu, adica NEdiplomata.Stiu ca nu exista in dictionarul limbii romane, daaar, e blogul meu si sunt un fel de dzeu aici.Sunt printre putinii studenti carora le place ce invata la facultate.Sigur e foarte bine, ca teoria se poate imbina armonios cu practica in organizatia din care fac parte si in proiectele in care ma tot implic.Nu am scriu niciun articol serios pe tema CSR, marketing, advertising si PR pentru ca nu ma simt pregatita.Trebuie sa ma mai documentez.Nu vreau sa debitez cum o fac in articolele acestea minunate de pana acum, cu care mi-am tot obisnuit echipa de fotbal(adica cei 11 cititori).Da, am mai racolat inca 3 oameni.Deci in ritmul asta...o sa am mai mult trafic decat bucurenci.Watch out caci here i come.

Inchei prin a-mi exprima deosebita stima pe care o am pentru calatorii din autobuz care simtind acut criza financiara, nu mai utilizeaza deodorant, si din altruism si solidaritate, impart cu noi, risipitorii, cei care utilizam deodorant, impart, ziceam, pai ce ar putea imparti?Miresme de primavara-vara, umezeala prin camasa, par neepilat, si mirosuri proaspete de transpirfir(combinatie intre trandafir si transpiratie).

Toate cele bune!

Un comentariu:

Ame spunea...

ar tb sa zica si Lorena cei patru M din viata ei :Mihai,Marius,mancare,moxa.:))just kiddin'(ps:numele nu au legatura cu realitatea!)