miercuri, 29 iulie 2009

De prin camin adunate

Asa cum am promis, voi incepe prin a spune ca mi-as fi dorit sa locuiesc intr-o rulota cu care sa ma plimb prin toata lumea, macar la Vidraru sa ajung, ca sa fac, in sfarsit si eu bungee-jumping, dar pana atunci ma multumesc si cu camera de camin. Stau in prezent in Grozavesti. Cu ce as putea sa debutez minunata-mi povestire studenteasca? Cu experienta si aventura pe care o reprezinta facutul unui dush. Da, dush, adica apa, gel de dush si cam atat. Nu e nimic fascinant ati inclina sa credeti, ei bine.... nu e tocmai asa dintr-o serie de motive subiective si obiective totodata:
1.exact ca in regulile lui Murphy... din 4 dushuri niciodata, dar niciodata nu va functiona unul de la etajul la care se afla camera dvs. ceea ce presupune o actiune de a urca sau cobori la un alt etaj pentru a gasi dushul mult visat. de ce sunt neutilizabile dushurile? simplu:
-la primul nu curge apa
-la cel de-al doilea nu se inchide usa
-la cel de-al treilea nu exista usa
-la cel de-al patrulea nu se potriveste furtunul propriu-zis, adica nu se insurubeaza. nu stiu daca ma fac inteleasa, dar in camine, studentii fura furtunul de la dush. motivatia? neelucidata. adica inteleg sa fure fier, chiar agreez ideea de a face afaceri cu fier vechi, dar...inoxul din care este confectionat dushul la ce e bun?la ce?dzeule mare... astept o explicatie pertinenta la aceasta intrebare.
2.urcatul la baia de la un alt etaj unde sunt dushuri presupune un drum initiatic, da...ca in Harap-Alb, adica e...un fel de maturizare. in prosop(pentru ca daca mi-as fi luat halatul de baie ar fi insemnat sa-mi ocup juma de bagaj), in prosop ziceam, se urca scarile. si bineinteles ca exact cand sa urc scarile respective, exact in momentul ala, fara niciun delay ies dintr-o alta camera dintamai armata de baieti.... restul e tacere(din partea mea, pentru ca ei au ce sa comenteze)
3.dushul propriu zis e ok, sigur daca nu luam in considerare sirul de activitati pe care trebuie sa le execut: insurubatul furtunul, agatarea prosopului de usa, avand grija sa nu cada pe partea cealalta etc.
4.ultima faza o reprezinta deplasarea catre domiciliul de fapt si de drept.sigur baietii binevoitori sunt in continuare acolo, sigur vorbesc tare si cu mine?! nu stiu, sunt preocupata de alte activitati:
4.1. trebuie, e musai, impetuos neceasar si alte expresii sinonime sa nu alunec pe gresie(shlapii nu ajuta foarte mult, talpile se joaca in shlapi si cu viata mea implicit, cand fac gestul necugetat de a scobori scarile)
4.2.trebuie, e musai s.a.m.d sa-mi tin prosopul strans pe mine, sa ma tin cu o mana de balustrada, in cealalta mana sa tin furtunul si gelu de dush, sampon, etc. nu, nu sunt caracatita, am 2 maini, daaaaaaar trebuie sa fac fatza situatiei.
Acestea fiind spuse, doresc mult succes celora aflati in situatia mea, caci nu stiu altii cum sunt, dar eu sigur, sigur voi avea ce povesti copiilor mei, studenteste vorbind.

Toate cele bune!

Un comentariu:

sephora girl spunea...

Sper sa renunti curand la statul in "minunatul" camin si sa te intorci la plaja si la Marea Neagra...
Numai bine!