duminică, 26 iulie 2009

Id-uri de mess(partea I)

Se pare ca faptul ca nu am mai avut nicio relatie de cateva luni bune, ridica anumite semne de intrebare din partea unor persoane, altfel nu-mi explic urmatoarea conversatie, ce a avut loc in seara zilei de 26.07.2009. Sigur explicatia comportamentului meu si implicit a statutului meu marital(inclusiv a statusului de pe hi5), "single" that is, isi are radacinile in mai multe evenimente ce mi-au definit traiectoria liniei dragostei. Pe principiul:"il iubesc pe Jared Padalecki"(wow, sa zici ca e actor la Hollywood si ca sansele sunt de -200% de a-l vedea vreodata) sau "sunt indragostita de profu de..."(double wow, e profesor, helloooooooo) sau ultimul si cel mai des intalnit principiu:"il plac, dar el nu stie de existenta umbrei mele pe care o fac pamantului(traducere libera:"dragoste platonica"), cum ziceam din cele 3 principii nu poate rezulta decat o singura concluzie=>me, myself and I pentru moment. Nu, nu sunt dramatica, e doar o constatare a intamplarilor si faptelor din minunanta-mi soarta. Si cum nu stau sa filosofez(am facut asta in doua articole recent si lumea se intreba daca nu cumva am aflat ca am vreo boala incurabila sau trag pe nas ceva). As I was saying am zis sa aduc in atentia publicului cititor o foarte interesanta si unica discutie cu un "personaj" si mai interesant.
Orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare.Enjoy:
sint_lezby:buna, deranjez?
eu: sunt lesbi, u're joking, tu stii ce id ai,da?
sint_lezby:da :* iti plac fetele?
nu mai spui nimic?
Doamne ce presupunere absurda de-a dreptul, auzi cica nu mai spui nimic:, eu sa nu mai spun nimic. Eu, care vorbesc si in somn, eu care vorbesc si cand ar fi bine si foarte sanatos sa tac, Doamne, lumea o ia pa cai gresite:)))
eu: ai noroc ca sunt intro faza in care caternik atinge cote alarmante in cadrul personalitatii mele debordante, asa ca de dragul de a a continua discutia in termeni cat se poate de neutri si fara nicio implicare sexuala, caci new-media nu mi se pare cadrul propice pentru dezvoltarea de discutii/amicitii, in functie de orientarea sexuala, iti voi zice doar atat: get a life sau in cazul in care ai chef de bashcalie gaseste-ti un alt personaj care sa faca fatza curiozitatilor tale legate de sexualitate.
eu: si ca sa-ti raspund la intrebare: da, imi plac fetele si baietii, imi plac oamenii in general. traiesc printre ei si m-am obisnuit cu ei. a nu se intelege ca are vreo legatura cu orientarea mea sexuala, care apropo, nu cred ca te si anume intereseaza. dar ca sa dormi linistita, linistita, caci banuiesc ca esti femeie, dupa cum sugereaza si idul, sunt de moda veche, hetero that is.
eu: o seara placuta
sint_lezby: mersi la fel!

Adaugiri la conservatia de-a dreptul captivanta:
1.este verdica(am arhiva in pc, dar nu am putut sa dau copy si paste direct, nu stiu de ce. in orice caz, pentru aceea dintre voi care se indoiesc de acest lucru, cu un simplu: da mi si mie arhiva cu sint_lezby, problema e ca si rezolvata)
2.portiunea scrisa cu albastru, e un fel de nota de subsol(mi-a placut mult Patul lui Procust, ce sa zic:D, pentru a evidentia mirarea-mi cand insa respectiva ar fi sugerat ca eu nu zic nimic. nu mi s-a reprosat niciodata ca nu vorbesc, e ceva cu totul si cu totul nou pentru mine).

Toate cele bune!

Niciun comentariu: