duminică, 2 august 2009

De prin camin adunate II(prima shpaga)


Nu stiu sa dau shpaga. Nu stiu cand, nu inteleg subtilitatile si dedesubturile unei discutii pre-shpaga. Nu stiu cum sa dau shpaga, adica scot banii din portofel si ii dau pe fata, sau ma codesc si dau asa, mai ferit. Nu stiu. Ca nu sunt de acord cu aceasta practica e cu totul altceva. Prefer sa nu abordez subiecte de genu asta. Sunt fff sensibile pentru mine. Azi, spre marea mea rusine, am dat shpaga. Stiu ca sunt la fel de vinovata ca si cel care a primit-o, dar macar a fost pentru o cauza nobila: pentru continuitatea sederi mele in caminul din Grozavesti, si implicit in capitala.
Conversatia cu nenea portarul a fost una cat se poate de sarcastica, oare cine putea sa vorbeasca serios cu nea paznicul, cand amandoi stiam ca orice contradictie intre mine si el, urma sa se stinga dupa ce si-ar fi primit banutii? Resedinta mea nu este in acest camin, dar am zis ca nu omor pe nimeni daca stau cateva zile la Miruna. Bad mistake. Si ce daca ea a platit caminu, si ce daca ea nu locuieste momentan in camin, si ce daca...eu ce caut?Pai ce sa caut, zic, stau cateva zile, pe un loc dinainte platit, adica nu stau permanent, si nu stam 15 insi in camera de doua persoane, ci eu si cu mine in camera de 2 persoane. What the problem is?

nea paznicu:"Pai daca te vede tanti administratora?"(da, administratora care nu vine la serviciu, aceeasi administratora la care se vina cu shpaga pentru a ocupa loc in camin, de dansa vorbim)

eu:"Prietene, zic, dumneata ai senzatia ca tanti Viorica stie toti studentii din acest camin?Un calcul matematic elementar ar concluziona ca dansa sa aiba o memorie de elefant pentru a retine cei 500 de studenti de aici."

nea paznicu:"Imi faceti probleme d'soara, si nu vreau"

eu:"Bine, hai sa terminam mai repede, cat vreti?"
Omul se uita stupefiat la mine, adica banuiesc ca se gandea la o suma. Ma rog, suma nu conteaza, ideea e ca mi-a usurat portofelu.

nea paznicu:"Se vede la camera d'soara, da-ti-mi banii mai pe ocolite(ma laaaaaaaasi, dupa ce ca-ti dau, desi motive concrete nu existau)O zi buna d'soara!"

eu:"Da-ti foc!"

Sa-l citez pe Mircea Badea cu salut de final din fiecare noapte, nu mai are sens.
Toate cele bune!

3 comentarii:

trailKing spunea...

He he... povestea cu spaga in Regie-Grozavesti e una lunga si care nu se va termina prea curand. Sa nu mai spun ca de multe ori se da spaga si direct la administratie pentru obtinerea de anumite locuri in camin. As putea baga mana in foc ca sunt atat de obisnuiti incat ar prefera ca in loc de "salariu" acesta sa se numeasca "spaga" (iti dai seama ce familiar ar suna).

copilul marii spunea...

:))) buna asta in loc de salariu, shpaga sa fie.
acum vreau sa zic ca sunt prietena la catarama cu nenea.
nuj de ce are senzatia ca o sa se mai lipeasca de ceva
omu spera ce sa zic=))

trailKing spunea...

Iti dai seama ca acum e mare prietenie. E intocmai ca si cum ai arunca un ciolan unui dulau, se va bucura nespus ori de cate ori te va vedea. :)