joi, 20 august 2009

Fara sens II


Diplomatia, subtilitatile, vorbitul in dodii cu subintelesuri care mai de care mai ascunse nu au fost inventate pentru mine. E frustrant sa ajung la 21 de ani si sa nu stiu sa mint. Parintii astia!! Imi tot ziceau ca e bine sa zic intotdeauna adevarul. Si ce am obtinut? Pai, reactii ostile pentru ca doare ca spun verde in fata ce gandesc. In liceu, parca era o ideea mai bine. Adica parca mai puteam juca teatru cand situatia o impunea. Dar acum, cu trecerea timpului, imi pierd din aceste abilitati. In momentul de fata sunt precum o carte deschisa. E atat de usor sa se patrunda in mintea mea, incat ma minunez si eu de ce oare nu pot sa practic arta disimularii. Sunt in zodia gemenilor, adica daca nici eu nu sunt duala, atunci nu stiu cine e! Nu cred in horoscopul prezentat de duduia Neti Sandu de la tembelizor, cred in schimb in caracteristicile zodiei mele. Ok, sunt superficiala, comunicativa, ma plictisesc repede, sunt nehotarata, whatever. Dar de ce nu pot sa zic ceva, sa gandesc ceva, sa simt ceva si sa fac cu totul si cu totul altceva? Sa am comportamentul ala care trezeste intrebari de genu:"asta e nebuna?" Da, mi-as dori sa trezesc astfel de reactii in cei din jur. Ar fi mai simplu, mult mai simplu pentru mine. Si as avea EU de castigat. Dar, mai e de lucrat la asta. Mult si bine. La fel cum mai am de lucrat si la inot, caci ieri era sa ma inec. Azi ma duc sa-mi mai incerc inca o data norocul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant