sâmbătă, 15 august 2009

Tara lui Andrei partea I

Tara lui Andrei este un proiect de responsabilitate sociala derulat de Petrom in colaborare cu Ogilvy. Prin tabara cu acelasi nume se doreste educarea copiilor in spiritul ecologist, invatandu-i pe acesti prin activitati teoretice si practice importanta protectiei mediului, a conservarii resurselor etc.
Cum CSR+copii=LOVE, cel putin pentru mine, am aplicat pentru un loc in minunata Tara si culmea, l-am si obtinut, asta dupa ce am trimis ditamai scrisoarea in care povesteam despre implicarea mea in proiecte de protectie a mediului si voluntariat, legaturile mele cu copii s.a.m.d.Timp de o saptamana am stat la Durau, judetul Neamt. Am fost volunatar in taramul lui Andrei, taramul copilariei. Am uitat de internet, telefon, TV, probleme si framantari. Am avut grija de cei mai frumosi prichindei din lume. Echipa galbena, denumita sugestiv Echipa Papanasilor era alcatuita din: Ada, Lavi, Cri-Cri, Stefana, Mihaita, Florin, Alex, Norby, Ionut, Malina, Lori, Denisa, Andreea si Larisa. Copiii au reusit sa salveze spiritul apei, aerului, focului si pamantului, dand dovada de responsabilitate si coordonare. Au facut pe reporterii, scriind si filmand stiri, au dansat pe Le-Le, au pictat, au urcat pe munte, au olarit, au confectionat diverse mecanisme si figurine etc. A fost o incantare sa stau alaturi de ei, printre ei. M-am simtit si eu copil, din nou. Si nu mi-a fost foarte greu. Sigur ca eu am fost singura care din 700 de copii a reusit sa rupa pelerina de ploaie, sigur ca eu am nimerit la trasul cu arcul in iarba, gard la paintball in vaca ce pastea linistita pe camp(ma rog, aproape de ea) si nu in tabla mare cat toate zilele, sigur ca eu am confectionat cel mai greu parasuta, daaaaaaaaaaar una peste alta a fost o experienta unica.


























Niciun comentariu: