duminică, 16 august 2009

Tara lui Andrei: Aventuri de prin hotel


As putea incepe prin a spune ca in camera 314 din hotelul Bradul exista o fantoma. E ok, caci eu ma obisnuisem cu ea, ea cu mine. Nu-mi explic cum dzeu se stingea tv-ul din senin si se aprindea intotdeauna pe canalul 2.Intelgeam sa se aprinda pe TVR 1, primul canal, dar de ce pe 2? Si sigur, ca inca un lucru mi-a ridicat un semn de intrebare: de ce de fiecare data cand vroiam sa ies din camera, pe U tv canta: "Bizzare"?!Concluzie: fantoma din camera 314.
Trecand si peste acest incident, tin sa-mi cer scuze fata de ceilalti turisti din hotel, care se uitau stupefiati la mine si la ai mei colegi voluntari, de fiecare data cand dadeam iama la masa copiilor(sigur dupa ce ei plecau in camere) in cautare de mancare. Si luam tot ce se putea:miere, unt, chifle, branza, gem, cascaval etc... Aveam propriu nostru mic-dejun dupa o reteta a la Despina: branza cu miere.
Cer scuze(Dati-mi scuzele adica) si chelneritelor de la care solicitam portia cvadrupla de ceai, si farfuria cu rosie si branza. Da, nici eu, la fel ca ceilalti colegi nu puteam sa mananc oul ala batut si scaldat intro baie de ulei in care erau prajiti cartofii de cu seara; oul se vroia a fi omleta, dar si cioara se crede vrabie desi nu e(comparatie deosebit de sugestiva stiu, venita dupa o zi de inghitit apa de mare).
In ultima instanta tin sa-i multumesc lui George pentru trainingul tinut despre mancare, cand am aterizat in hotel.Sa tot fi fost orele 23.30. Desi il cunosteam de 30 de secunde m-a intampinat cu urmatorele sfaturi: "nu manca carnatii, cartofii sunt fierti in ulei, ciorba parca e apa chioara, ficateii sunt amari de-ti vine sa vomiti etc."Asta daca nu-mi doream evenimente digestive. Si nu-mi doream.
Inchei prin a specifica faptul ca George a fost nasul echipei noastre, el a fost omul cu ideea geniala de a ne numi Papanasii. Omul adora gogosile alea cu smantana si gem, nu-l pot invinovati.Le-a mancat cu atata pofta si in seara in care au fost facute in tigaia in care fusesera prajiti carnatii. Sigur ca adora in general mancarea. Numai eu stiu cate portii duble a primit de la mine, datorita mofturilor mele culinare. Eram un fel de inger al mancarii pentru el. El imi salvase viata pe munte, eu ii ofeream pranzul si cina. Echitabil, stiu.

Toate cele bune!

Niciun comentariu: