duminică, 16 august 2009

Tara lui Andrei: Tiroliana si escaldat muntele


Din seria:"Tara lui Andrei" nu pot sa nu mentionez si sporturile extreme pe care le-am experimentat.
1.Tiroliana
-am facut parte din categoria de oameni care nu inceta sa-i intrebe pe Alex si Mihai(profesionistii in acest domeniu) cum ma pot arunca pe franghia (ce poate tine si 2 tone, deci eram asigurata din acest punct de vedere, caci cantaresc doar juma de tona)de asa maniera incat sa prind o viteza cat mai mare si sa ma invartesc cat mai tare.
-i-am cam speriat cand le-am marturisit ca urmeaza bungee-jumping anul acesta la Vidraru si scufundari, sigur scufundarile de indata ce-mi voi gasi un sponsor.
2.Urcatul si cataratul pe munte
-la prima vedere poate parea un simplu hobby, nimic periculos, nimic riscant ati fi tentati sa spuneti....insaaaaaaaa sa urci pe munte cu tenisi de 9 ron din mini-prix, tenisi daaa? adica fara niciun fel de crampoane sau talpa antiderapanta, aveau chiar talpa pro-derapare, cum ziceam...cu tenisi e un pic cam foarte riscant.
-multumesc colegilor mei care m-au inteles vazandu-ma in ciupici, m-au inteles caci veneam de la mare, si conform spuselor lor acolo toata lumea merge in slapi, tot timpul.
-multumesc George pentru ca mi-ai oferit bratul tau si la urcare si la coborare, Silva aia bruna tot nu ti-am dat-o:( Multumesc ca nici nu mai trebuia sa strig dupa tine ca sa ma ajuti, probabil ca-mi simteai privirea pierduta in spatiu si sigur, replicile ce devenisera lait-motive:" O sa mor, o sa mor" sau: "Vreau sa las prin testament hainele mele prietenelor mele" sau:"Mi-a parut bine ca v-am cunoscut" etc
-o completare e necesar a fi facut aici: niciodata, dar niciodata nu trebuie sa-l credem pe George cand este intrebat:"cat mai e pana ajungem la cabana?". raspunsul e acelasi, tot timpul:"20 de minute". "20 de minute incepand de cand?!, ca de juma de ora tot 20 de minute mai lipseau pana la Fantanele". raspuns:"hai copii, haideti, mai cu spor"(George are 18 ani, si da eu la 21 eram copilu in povestea asta)
-deznodamant: ajuns pe varful Toaca=1900 m intaltime; 15 km urcati pe munte; 7 ore de mers in ritm de Red Hot Chilli Peppers(multumim Mishu), febra musculara, corp zvancnind si coborat din inertie, fara niciun control what so ever
3.Trasul cu arcul
-ma rog, asta era cam riscant pentru cei din jur. Alex a tinut sa-mi specifice sa nu trag in vaca de pe camp, eu l-am ascultaaaaaaaat, cred, adica nu am nimerit in vaca, doar in gard si iarba
4.Paintball
-tot Alex a tinut sa ma sfatuiasca sa astept sa treaca niscavai curiosi ce se aciuiasera(am stat in taramul lui Creanga o saptamana, se intelege limbajul) pe acolo, desi...nu erau in aria mea vizuala. Stia el ce stia, tinta mea...era ....inexplicabil de pe langa...

Urmatorul munte pe lista victimelor mele: Piatra Craiului
Daca sunt doritori...eu si Florin va asteptam cu bratele deschise
Toate cele bune!

Niciun comentariu: